És molt important saber com crear un bon Índex de continguts a un document de Libre Office.

Tutorial Libre Office Català

Si ja vam veure com crear un cartell amb Libre Office, ara veurem com crear un índex de continguts en un editor de text, que pot semblar fàcil, però no ho és si ho vols fer bé. L’objectiu serà crear un índex per mostrar a l’usuari en quina pàgina està un apartat determinat.

Ho farem de tal manera que l’índex de contingut s’anirà actualitzant de forma dinàmica cada vegada que afegim o eliminem continguts al nostre document.

A més, si ho fem com veureu al vídeo, aprofitarem l’estructura que anem fent per després estalviar temps a l’hora d’aplicar formats (negretes, fonts, cursives…) a determinats objectes del document (títols, subtítols…).

Videotutorial Index continguts Libre Office

I no queda aquí la cosa

Si heu seguit les instruccions del vídeo, ara teniu el document ben estructurat. Els títols, subtítols… estan marcats com a tal. Això ens permet fer més coses de forma molt senzilla i ràpida. Però això ho veurem en un altre video-tutorial.

Esperem que us sigui d’utilitat i que seguiu els passos el vídeo per crear un índex de continguts a LibreOffice. I recordeu que teniu més tutorials en català en els diferents enllaços de la dreta.

I recordeu que podeu utilitzar Libre Office com alternativa gratuita a Microsoft Office.


Més informació